Valentin Strugaru, antreprenor, business owner și fondator al Maison des Crêpes a participat la emisiunea Consultanță în afaceri, la Canal 33 cu Bogdan Albu. S-a discutat despre participarea la Imperiul Leilor, colaborarea cu Dragoș Petrescu și povestea brandului nostru, încă de la început. 

Valentin a povestit cum a pornit de la cel mai iubit desert și a conturat o idee de business de succes. Primul restaurant a fost deschis în Dorobanți, urmând ca în același an, 2016, să se deschidă încă două. În prezent, Maison des Crêpes se bucură de șase locații în București, Brașov și Ploiești. Rețeaua noastră de francizare este într-o continuă dezvoltare, astfel că lucrăm pentru a ajunge și în celelalte mari orașe, chiar anul acesta. 

 

 Întrebările/temele abordate:

 

➢ Intro – povestea lui Valentin și a afacerii Maison des Crêpes 

Parteneriatul cu City Grill și modelul de franciză pe care l-au creat (costuri, echipamente, consiliere, modele de finanțare, etc.)

➢ Importanța părții de business analytics în ceea ce privește managementul eficient al unui restaurant. Exemple de KPI pe care ar trebui să îi urmărească periodic un owner sau manager.

Importanța locației – cum este mai bine, să închiriezi sau să achiziționezi o locație?

Variante de lansare. Ce bugete ar trebui alocate pentru deschidere?

➢ Importanța unui bucătar bun

Susținerea partenerilor francizați în ceea ce privește decorarea interioarelor

➢ Cum îi afectează inflația omniprezentă, și cum reușesc să-i facă față

Criza forței de muncă și tehnici eficiente de angajare în acest context de piață

Cheia dezvoltării unei echipe bune

➢ Calitățile de care are nevoie un proprietar eficient de restaurant sau de cafenea

Rolurile unui proprietar de restaurant

➢ Strategii care te pot ajuta în acest rol

 

Vizionează clipul de mai jos și află mai multe despre modelul nostru de franciză și parteneriatul alături de Dragoș Petrescu! 

Valentin Strugaru, antreprenor, business owner și fondator al Maison des Crêpes a participat la emisiunea Consultanță în afaceri, la Canal 33 cu Bogdan Albu. S-a discutat despre participarea la Imperiul Leilor, colaborarea cu Dragoș Petrescu și povestea brandului nostru, încă de la început. 

Valentin a povestit cum a pornit de la cel mai iubit desert și a conturat o idee de business de succes. Primul restaurant a fost deschis în Dorobanți, urmând ca în același an, 2016, să se deschidă încă două. În prezent, Maison des Crêpes se bucură de șase locații în București, Brașov și Ploiești. Rețeaua noastră de francizare este într-o continuă dezvoltare, astfel că lucrăm pentru a ajunge și în celelalte mari orașe, chiar anul acesta. 

 

 Întrebările/temele abordate:

 

➢ Intro – povestea lui Valentin și a afacerii Maison des Crêpes 

Parteneriatul cu City Grill și modelul de franciză pe care l-au creat (costuri, echipamente, consiliere, modele de finanțare, etc.)

➢ Importanța părții de business analytics în ceea ce privește managementul eficient al unui restaurant. Exemple de KPI pe care ar trebui să îi urmărească periodic un owner sau manager.

Importanța locației – cum este mai bine, să închiriezi sau să achiziționezi o locație?

Variante de lansare. Ce bugete ar trebui alocate pentru deschidere?

➢ Importanța unui bucătar bun

Susținerea partenerilor francizați în ceea ce privește decorarea interioarelor

➢ Cum îi afectează inflația omniprezentă, și cum reușesc să-i facă față

Criza forței de muncă și tehnici eficiente de angajare în acest context de piață

Cheia dezvoltării unei echipe bune

➢ Calitățile de care are nevoie un proprietar eficient de restaurant sau de cafenea

Rolurile unui proprietar de restaurant

➢ Strategii care te pot ajuta în acest rol

 

Vizionează clipul de mai jos și află mai multe despre modelul nostru de franciză și parteneriatul alături de Dragoș Petrescu! 

Un răspuns

  1. Мадонна, икона поп-музыки и культурного влияния, продолжает вдохновлять и поражать своей музыкой и стилем. Её карьера олицетворяет смелость, инновации и постоянное стремление к самовыражению. Среди её лучших песен можно выделить „Like a Prayer”, „Vogue”, „Material Girl”, „Into the Groove” и „Hung Up”. Эти треки не только доминировали на музыкальных чартах, но и оставили неизгладимый след в культурной и исторической панораме музыки. Мадонна не только певица, но и икона стиля, актриса и предприниматель, чье влияние простирается далеко за рамки музыкальной индустрии. Скачать mp3 музыку 2024 года и слушать онлайн бесплатно.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

0
    0
    Coșul tău
    Coșul tău este golMagazin