Returnarea produselor

Conform art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014 sunt exceptate de la dreptul de returnare: “a) produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar; b) produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid; c) produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator; d) produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;“ In cazul produselor alimentare, nu se poate face retur.
  1. În cazul în care doriți să returnați un produs, este necesar să pregătiți și să asigurați corespunzător produsul, punându-l în cutia originală, ca mai apoi să îl puneți într-o pungă și să îl sigilați cu scotch.
  2. Pentru a vă putea identifica, introduceți adresa de e-mail sau numărul de telefon din comandă, precum și numărul comenzii. Ele pot fi găsite în e-mailul sau sms-ul de confirmare.
  3. Alegeți produsele pe care vreți să le returnați și indicați contul bancar și titularul contului în scopul returnării banilor, apoi înregistrați returul.
  4. După plasarea returului, firma de curierat va ajunge la adresa dvs. în următoarele 2-3 zile, pentru a ridica produsele. Costul transportului pentru retur va fi suportat de dvs. (20 lei).
  5. Schimbul de produse este gratuit.
  6. După ce coletul este preluat de către departamentul de retur, acesta este verificat, iar în cazul în care este acceptat, banii pe produsul comandat de dvs. vor fi restituiți în contul bancar.